петък, 1 ноември 2013 г.

28 COLOURS PINKY-PINKY BLUSH PALETTE

Здравейте всички :)!
Днес ще пиша за палитрата ружове на fraulein38. Винаги съм казвала, че това е най-добрата ми покупка. Имам палитрата от около 6 месеца и съм натрупала достатъчно впечатления и то само добри. Тя изглежда ето така :
Цветовете в нея са 28 от, които 20 матови и 8 с блясък. Палитрата закупих от продавалник за 20 и няколко лева, при мен пристигна с черна опаковка на fraulein38, а вътре беше самата кутийка. В последствие изхвърлих картонената опаковка, за да не заема място.
 Така, да минем към цветовете-изключително красиви и пигментирани, издържат цял ден върху лицето ми. Имам възможност за всякакви комбинации.Само едно леко докосване на четката до избрания от мен цвят е достатъчно. На снимката не се виждат достатъчно добре цветовете, но за съжаление и моите снимки не излязоха особено сполучливи. Слагала съм цветовете върху чиста кожа, върху основа на орифлейм, върху ФДТ, ББ крем и при всички положения издържат цял ден. Към тази покупка бях подтикната след като никога нямах достатъчно ружове, исках още и още(предполагам на повечето им е познато това чувство) . Нямах особено големи очаквания, мислих си, че ще трябва да наслоявам много, за да се получи един приличен цвят, а се оказа точно обратното. 

А вие момичета имали ли сте палитра с ружове? Ако бихте ли си купили ?

Няма коментари:

Публикуване на коментар